UTOPENHAGEN

Posted by: MortenFabricius

Experimentarium inviterer til workshoppen Utopenhagen. 15 udvalgte københavnere udvikler og producerer en 3D-model af København som byen burde se ud. Modellen bliver en del af Experimentariums udstilling fra sommeren 2010.

Idéen er at skabe en by, hvor jeres visioner, ønsker og behov bestemmer. vi ignorerer både de juridiske, økonomiske og fysiske love. Alt er muligt!

Workshoppen er et halvdags-arrangement. sjovt, effektivt og fokuseret efter en veltilrettelagt og finurlig proces - guidet af os. Energiniveauet bliver højt, og du kommer til at udfolde dine kreative potentialer på helt nye måder.

Sted: Experimentarium - Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup
Tid: Lørdag den 10. april kl. 13 – 18 (vi slutter af med middag)
Forberedelse: absolut ingen!
Spørgsmål: Morten Fabricius, mortenf@experimentarium.dk

Med finurlige hilsner
Morten, Bent og Stine
« Prev item - Next item »
-------------------

Comments

No comments yet. You can be the first!

Leave comment